دعوت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس


نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از مفاهیم بلند و غنی اسلام ناب و با تکیه بر رهبری فرزانه و حکیم با هدف بازگشت مسلمانان جهان به خويشتن خويش و رجعت به فطرت الهي خود بنا نهاده شد و طی تمام این سالها پرچم دار مبارزه با مستکبران جهانی و زیاده خواهان بین المللی بوده است.
انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر وحدت كلمه، بر سیاست های ظالمانه و قلدرمابانه استکبار تاخته است و اين استراتژي مقدس هم اكنون در اقصي نقاط جهان اسلام محترم شمرده می شود. نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس نیز در راستای همین آرمانهای بلند است.
امام راحل عظیم الشان(ره) با پيروي از احكام آسماني قرآن كريم و تبعيت از خط مشي كفر ستيز ی در تمامی گستره جغرافياي اسلام و حتي در كانون شرك و ظلم استكبار در غرب خواستار برگزاری راهپیمایی عظیم روز قدس شده و همه آزادی خواهان را به برگزاری هرچه باشكوهتر اين روز بزرگ فرا مي خوانند.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز قدس را روز حیات مجدد اسلام برشمردند و تاکید داشتند: « من از عموم مسلمانان جهان و دولت هاي اسلامي مي‌خواهم كه براي كوتاه كردن دست اين غاصب و پشتيبانان آن، به هم بپيوندند و جميع مسلمانان جهان را دعوت مي‌كنم آخرين جمعة ماه مبارك رمضان را كه از ايام قدر است، و مي‌تواند تعيين كنندة سرنوشت مردم فلسطين نيز باشد، به عنوان "روز قدس" انتخاب، و طي مراسمي همبستگي بين‌المللي مسلمانان را در حمايت از حقوق قانوني مردم مسلمان اعلام نمايند.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز با تاکید بر بسیج همه ملت‌ها و دولت‌هاي‌ اسلامي‌ براي‌ آزادي‌ فلسطين می فرمایند: زخمي‌ كه‌ امروز بر فلسطين‌ وارد شده‌، زخمي‌ بر همه‌ مسلمانان‌ جهان‌ است‌ و شركت‌ فعالانه‌ مسلمانان‌ در مراسم‌ روز جهاني‌ قدس‌ سبب‌ قدرت‌ و قوت‌ مبارزين ‌فلسطيني‌ خواهد شد.
شورای  هماهنگی روابط عمومی نهادها و ادارات استان یزد از مردم شجاع و رشید استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نماید تا با شركت عظیم و باشكوه در مراسم  راهپيمايي روز قدس، عزم راسخ خود را در ریشه کنی رژیم منحوس و پلید صهیونیستی به اثبات برساند و به فضل الهی شاهد روزی باشیم که قدس شريف آزاد و اين پاره تن اسلام  به پيكر اسلام بازگردد. 
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد
سيد عبدالمجيد قائم محمدي
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا